29 sierpnia 2013

Ślubna z balonem (2)

Witajcie! Na samym początku chciałam Wam zwrócić uwagę na pewne zmiany wprowadzone na bloga. Wprowadziłam KARTY - strona główna (czyli blog), galeria (gdzie znajdują się miniaturki wszystkich moich prac, z odnośnikami do poszczególnych postów) i o mnie (czyli kilka słów o sobie). Mam nadzieję, że ułatwi to Wam przeglądanie mojej strony, w szczególności osobom, które nie są dobrze obeznane w funkcjonowaniu bloggera.



__________________________________________________________________


Dzisiaj kolejna odsłona poprzedniej kartki z balonikiem w kształcie serca. Tym razem w odcieniach niebieskich. Swoją drogą - panna młoda z blond włosami pewnie będzie pięknie wyglądać w towarzystwie granatu :)


Zapraszam do oglądania!








__________________________________________________________________

Jeśli chciałbyś zamówić u mnie kartkę lub zapytać o jej cenę 
- napisz maila: pawliczek.agata@gmail.com!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz