21 sierpnia 2014

Puchate serca

Kwiatki, kwiatuszki! Składniki puchatych serc :) Więcej w tekście poniżej.

Kilka dni temu zostałam poproszona o wykonanie kartki na rubinowe gody, czyli 40. rocznicę ślubu. Jedynym postawionym warunkiem był kolor - czerwienie. Przejrzałam więc swoją pokaźną kolekcję scrapbooking'owych papierów i uwierzcie mi, nie miałam nic w czerwieni! Ostatecznie w ruch poszedł brystol i czerwony miękki papier. Każde serce wykonane jest z około 100 wyciętych wcześniej i zgnieconych, tak by nadać im trójwymiarowy kształt, kwiatuszków. Czyli w sumie miałam tych kwiatków jakieś czterysta :) Następnie przykleiłam je na szablon w kształcie serca i tak powstały słodkie, mięciutkie, puchate serca - główny punkt kartek. I zdradzę Wam, że to była całkiem fajna zabawa! Chociaż mój mąż stwierdził, że musimy sobie "sprawić" dziecko, które będzie cierpliwie mi pomagać, żebym miała dla niego więcej czasu :)
Kartka okazała się wyzwaniem, ale mam nadzieję, że osoby obdarowane będą zadowolone. Co więcej, tak mi się spodobało, że zrobiłam jeszcze trzy podobne, ale już w zupełnie innych tonacjach kolorystycznych - różu, żółci i kolorze brzoskwiniowym.

Zapraszam do oglądania. Ale - uwaga! Duuuużo zdjęć!


_________________________________________________________________

PUCHATE SERCA (czerwień, róż, żółć i brzoskwinia)
WYMIARY: 15 x 15 cm (kartka),  15,5 x 15,5 cm (pudełko)
OZDOBY: papiery tłoczone (pudełko), papier perłowy (podstawa kartki), kolorowe papieru do scrapbookingu i brystol (ozdoby), kwiatuszki wycinane dziurkaczem, wstążka
OPAKOWANIE: pudełko
_________________________________________________________________________________




WERSJA CZERWONA: NA 40. ROCZICĘ ŚLUBU










WERSJA RÓŻOWA











WERSJA BRZOSKWINIOWA (w rzeczywistości kolor jest bardziej pastelowy)










WERSJA ŻÓŁTA










KILKA ZDJĘĆ CAŁOŚCI





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz