10 stycznia 2013

Biochemia Urody - lubię to!

Kilka dni temu przywędrowały do mnie produkty zamówione w sklepie Biochemia Urody. Jest to sklep internetowy oferujący "surowce i półprodukty kosmetyczne w postaci samodzielnej lub jako odpowiednio skomponowane i odważone zestawy, służące do wyrobu własnych, naturalnych i efektywnych mikstur pielęgnacyjnych w warunkach domowych." Zresztą, nie ma co się rozpisywać - zna go pewnie znaczna większość z Was.

W kosmetykach BU zakochałam się miłością dozgonną - są przede wszystkim skuteczne! Poza tym ich jakość jest na najwyższym poziomie, są łatwe do samodzielnego wykonania, ich cena przekłada się zarówno na wspomnianą już jakość jak i wydajność. 

Tym razem przyszła do mnie paczka z dwoma zestawami: odżywczym żelem hialuronowym i tonikiem mlecznym AHA 8%.







Żel hialuronowy - już kiedyś go stosowałam. Świetnie nawilża moją cerę, przy tym jej nie przetłuszcza. Skóra po nim jest gładka, elastyczna, rozświetlona - ogólnie prezentuje się znacznie lepiej. A to jest to, czego potrzebuje zawsze w okresie jesienno-zimowo-wiosennym. Stosuję go codziennie wieczorem.

Tonik mleczny AHA 8% - jest to lekko złuszczający tonik oparty na kwasie mlekowym W łagodny sposób reguluje odnowę komórkową skóry, usuwając zbędne, zrogowaciałe komórki, dzięki czemu skóra staje się wygładzona, poprawia się jej koloryt i struktura. A przy tym jeszcze ma działanie nawilżające! Kiedyś używałam toniku AHA/BHA 10%, ale moja skóra ostatnio źle reaguje na niektóre produkty i stała się bardziej wrażliwa, stąd postanowiłam zamówić coś bardziej delikatnego. 

Przygotowanie gotowych produktów nie zajęło mi więcej niż 10 minut. Trzeba dodać kolejno wszystkich składników, wymieszać i gotowe. Mam nadzieję, że będą się dobrze sprawdzać.




A Wy macie jakieś doświadczenia z produktami BU?

5 komentarzy:

  1. Do mnie właśnie dziś dotarła paczka z masłem shea (i jojoba, ale to dla Moniki:D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, ja nigdy jeszcze nie miałam w ręce tych maseł. Sprawdzają się?

      Usuń
  2. No to mnie zaskoczyłaś... słyszę pierwszy raz, ale dziękuję za informację teraz i ja mogę wypróbować te kosmetyki dla których straciłaś głowę:D
    bzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na prawdę świetne :) Zresztą wystarczy poszukać po forach czy blogach dziewczyn - jeszcze nie widziałam negatywnej opinii.

      Usuń
  3. nie znam tego sklepu;)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs do mnie;)

    OdpowiedzUsuń