7 października 2012

Jesienne róże



Jesienne róże, róże smutne herbaciane
Jesienne róże są jak usta twa kochane
Drzewa w purpurze ostatni dają nam schron
A serca biją jak dzwon, na jeden ton

[Mieczysław Fogg 'Jesienne róże']




Piękne, kolorowe liście, których w ostatnim czasie bardzo dużo pojawiło się w moim ogródku, zainspirowały mnie do wykonania jesiennych róż. Nazbierałam pełen koszyk liści, zrobiłam sobie pyszną herbatkę z cytryną, załączyłam muzykę i tak powstały moje różyczki. Te większe, w odcieniach żółci, brązów i gdzieniegdzie zieleni zrobione z liści jabłoni, natomiast mniejsze, w odcieniach czerwieni - z liści winobluszczu.






Jeśli chcecie zrobić coś podobnego - pamiętajcie, żeby różyczki robić zaraz po zebraniu liści. Przy zbiorze należy zwracać uwagę, aby listki były w miarę świeże i nie za mocno wysuszone, bo będą się nam łamać przy zwijaniu.

Trzymajcie się cieplutko!

1 komentarz:

  1. Ale śliczna kompozycja :) też muszę jakąś zrobić przy najbliższym spacerze ;)

    OdpowiedzUsuń