27 października 2012

Nowości

Dzisiaj krótka i szybka aktualizacja nowych rzeczy, które miałam ostatnio okazję wykonać na zamówienie znajomych.

Pierwsza rzecz, którą wykonałam to oczywiście kartka wykonana techniką quilling'u- imieninowa. od córki dla mamy. W środku znajduje się miejsce na życzenia - biały arkusz kartki z ozdobnie wyciętymi brzegami.
Niestety na zdjęciu pomiędzy elementami kompozycji widać białe punkty -  jest to niezaschnięty klej. Normalnie nie jest on w ogóle widoczny, staje się przezroczysty. Zdjęcie musiałam zrobić zaraz po wykonaniu kartki, gdyż następnego dnia z samego rana powędrowała do odbiorcy.





Druga rzecz - jesienny bukiet, z którego jestem baaardzo zadowolona! Kompozycja pięknie prezentowała się w koszyku. Był dosyć pracochłonny, ale czego się nie robi dla wymagających koleżanek (tutaj pozdrowienia dla Ani!) ;-) Ma być wręczony pewnej pani magister w ramach podziękowania za przyjemne praktyki. Mam nadzieję, że spodoba się obdarowywanej osobie!
Do bukieciku dołączyłam ręcznie wykonaną wizytówkę.


Pozdrawiam cieplutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz